Image and video hosting by TinyPic
NA OVOM BLOGU ŽELIM IZNOSITI NEKA SVOJA RAZMIŠLJANJA, I RAZMATRATI O NEKIM TEMAMA VEZANIM ZA KATOLIČKU DUHOVNOST.

27 srpnja 2008

17. Nedjelja kroz godinu

1. čitanje: 1 Kr 3, 5. 7-12
U one dane: Gospodin se javi Salomonu noću u snu. Bog reče: "Traži što da ti dadem." Salomon odgovori:
"Gospodine, Bože moj, ti si učinio kraljem slugu svoga na mjesto moga oca Davida, a ja sam još sasvim mlad te još ne znam vladati. Tvoj je sluga usred naroda koji si izabrao; naroda brojnog, koji se ne da izbrojiti ni popisati. Podaj svome sluzi pronicavo srce da može suditi tvom narodu, razlikovati dobro od zla, jer tko bi mogao upravljati tvojim narodom koji je tako velik!"
Bijaše milo Gospodonu što je Salomon to zamolio. Zato mu Gospodin reče: "Jer si to tražio, a nisi iskao ni duga života, ni bogatstva, ni smrti svojih neprijatelja, nego pronicavost u prosuđivanju pravice, evo ću učiniti po riječima tvojim: dajem ti srce mudro i razumno, kakvo nije imao nitko prije tebe niti će ga imati itko poslije tebe."


Pripjevni psalam: 119 (118), 72. 76-77. 127-130

O, kako ljubim Zakon tvoj, Gospodine!

Dio je moj, Gospodine- rekoh -
da tvoje čuvam riječi.
Draži mi je zakon usta tvojih
no tisuće zlatnika i srebrnika.

O, kako ljubim Zakon tvoj, Gospodine!

Tvoja ljubav nek' mi bude tješiteljicom
po obećanju koje si dao sluzi svom.
Nek' dođe na me milosrđe tvoje da poživim,
jer Zakon tvoj moja je naslada

O, kako ljubim Zakon tvoj, Gospodine!

Stoga ljubim zapovijedi tvoje
više no zlato, zlato žeženo.
Zato hodim po odredbama tvojim,
mrski su mi svi lažni putovi.

O, kako ljubim Zakon tvoj, Gospodine!

Divna su tvoja svjedočanstva,
stoga ih čuva duša moja.
Objava riječi tvojih prosvjetljuje,
bezazlene urazumljuje.

O, kako ljubim Zakon tvoj, Gospodine!


2. čitanje: Rim 8, 28-30

Braćo!
Znamo
da Bog u svemu na dobro surađuje
s onima koji ga ljube,
s onima koji su odlukom njegovom pozvani.
Jer koje predvidje, te i predodredi
da budu suobličeni slici Sina njegova
te da on bude prvorođenac
među mnogom braćom.
Koje pak predodredi, te i pozva;
koje pozva, te i opravda;
koje opravda, te i proslavi.


Evanđelje: Mt 13, 44-53

U ono vrijeme: Reče Isus mnoštvu: "Kraljevstvo je nebesko kao kad je blago skriveno na njivi: čovjek ga pronađe, sakrije, sav radostan ode, proda sve što ima i kupi tu njivu."
"Nadalje, kraljevstvo je nebesko kao kad trgovac traga za lijepim biserjem: pronađe jedan dragocjeni biser, ode, rasproda sve što ima i kupi ga."

"Nadalje, kraljevstvo je nebesko kao kad mreža bačena u more zahvati svakovrsne ribe. Kad se napuni, izvuku je na obalu, sjednu i skupe dobre u posude, a loše izbace. Tako će biti na svršetku svijeta. Izići će anđeli, odijeliti zle od pravednih i baciti ih u peć ognjenu, gdje će biti plač i škrgut zubi."
"Jeste li sve ovo razumjeli?" Odgovore mu: "Jesmo." A on će im: "Stoga svaki pismoznanac upućen u kraljevstvo nebesko sličan je čovjeku domaćinu koji iz svoje riznice iznosi novo i staro."
Kad Isus završi sve ove prispodobe, ode odande.



Gospodine, u današnjem evanđelju nam ponovo govoriš u prispodobama o kraljevstvu nebeskom. Njiva to je tvoja Riječ, koju kad čovjek pronađe, ostavlja sve i ide za Tobom, u radosti života. Toliko puta me Gospodine pozivaš da budem u Tvojoj prisutnosti, s Tobom, kad sam pozvan od prijatelja, jedva to dočekam, osjećam se počašćenim, a Gospodine kad me Ti pozivaš želiš da provedem vrijeme u Tvojoj blizini, upoznam i osjetim Tvoju ljubav. Ljubav koju si nam darovao je najveći biser koji čovjek može pronaći, treba sačuvati tu ljubav u svom srcu i darivati je svima oko sebe. Ribe to smo svi mi slabi i grešni ljudi, koji često puta možemo žrtvovati svoje vrijeme zbog različitih stvari i razloga, a nažalost imamo ga tako malo jedni za druge. Isuse, Tvoje je kraljevstvo došlo među nas, daj nam milost da se znamo odreći i odustati od nekih ambicija i karijerizma kako bi se posvetili jedni drugima, daj da shvatimo da kvalitete koje označavaju Tvoje kraljevstvo jesu blagost, pravednost, ljubav, radost, milosrđe, mir duše i tijela, bliskost Bogu. To je blago života i ako po tome živimo, moći ćemo se odreći drugih nepotrebnih briga. Pomozi nam da se uzdamo u Tebe, i živimo sa spoznajom da nas Ti nikada nećeš napustiti. Hvala Ti, Isuse.


Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

Nema komentara: