Image and video hosting by TinyPic
NA OVOM BLOGU ŽELIM IZNOSITI NEKA SVOJA RAZMIŠLJANJA, I RAZMATRATI O NEKIM TEMAMA VEZANIM ZA KATOLIČKU DUHOVNOST.

03 svibnja 2009

4. Vazmena - Nedjelja Dobrog Pastira


1. čitanje: Dj 4,8-12:

Onda Petar pun Duha Svetoga reče: "Glavari narodni i starješine! Zar mi danas odgovaramo zbog dobra djela učinjena bolesnu čovjeku? Po kome je ovaj spašen? Neka bude znano svima vama i svemu narodu Izraelovu: po imenu Isusa Krista Nazarećanina, kojega ste vi raspeli, a kojega Bog uskrisi od mrtvih! Po njemu ovaj stoji pred vama zdrav! On je onaj kamen koji vi graditelji odbaciste, ali koji postade kamen zaglavni.
I nema ni u kome drugom spasenja. Nema uistinu pod nebom drugoga imena dana ljudima po kojemu se možemo spasiti."


Psalam: 118,1.8-9.21-23.26.28.29:

Kamen koji odbaciše graditelji, postade kamen zaglavni.

Aleluja!
Zahvaljujte Jahvi jer je dobar,
jer je vječna ljubav njegova!
Bolje se Jahvi uteći
nego se uzdat' u čovjeka.
Bolje se Jahvi uteći
nego se uzdat' u mogućnike.

Kamen koji odbaciše graditelji, postade kamen zaglavni.

Zahvalit ću ti što si me uslišio
i moj postao spasitelj.
Kamen što ga odbaciše graditelji
postade kamen zaglavni.
Jahvino je to djelo:
kakvo čudo u očima našim!

Kamen koji odbaciše graditelji, postade kamen zaglavni.

Blagoslovljen koji dolazi u imenu Jahvinu!
Blagoslivljamo vas iz Doma Jahvina!
Zahvaljujte Jahvi jer je dobar,
jer je vječna ljubav njegova!

Kamen koji odbaciše graditelji, postade kamen zaglavni.


2. čitanje: 1Iv 3,1-2:

Gledajte koliku nam je ljubav darovao Otac: djeca se Božja zovemo, i jesmo. A svijet nas ne poznaje zato što ne poznaje njega. 2Ljubljeni, sad smo djeca Božja i još se ne očitova što ćemo biti. Znamo: kad se očituje, bit ćemo njemu slični, jer vidjet ćemo ga kao što jest.


Evanđelje: Iv 10,11-18:

"Ja sam pastir dobri. Pastir dobri život svoj polaže za ovce. Najamnik - koji nije pastir i nije vlasnik ovaca - kad vidi vuka gdje dolazi, ostavlja ovce i bježi, a vuk ih grabi i razgoni: najamnik je i nije mu do ovaca. Ja sam pastir dobri i poznajem svoje i mene poznaju moje, kao što mene poznaje Otac i ja poznajem Oca i život svoj polažem za ovce. Imam i drugih ovaca, koje nisu iz ovog ovčinjaka. I njih treba da dovedem i glas će moj čuti i bit će jedno stado, jedan pastir. Zbog toga me i ljubi Otac što polažem život svoj da ga opet uzmem. Nitko mi ga ne oduzima, nego ja ga sam od sebe polažem. Vlast imam položiti ga, vlast imam opet uzeti ga. Tu zapovijed primih od Oca svoga."



Predivan tekst o današnjem blagdanu preuzeo sam s stranice Katolici na internetu:

Četvrta uskrsna nedjelja - nedjelja Dobrog Pastira u Crkvi je posebno posvećena molitvi i razmišljanju o duhovnim zvanjima.
Na prvi pogled možda neobično. Zašto baš povezivati Dobrog Pastira i duhovno zvanje? Mogao se izabrati i bilo koji drugi dan, možda neki malo bliži suvremenom čovjeku … Pa ipak...
Ako zastanemo na trenutak i razmislimo razlozi počinju nicati pred nama...
Dobri Pastir - jer Isus poznaje i poziva svaku ovcu po imenu, svakome od nas upućuje poziv, bez obzira kakav on bio, drugačijim riječima, na drugi način, s drugačijim poslanjem...
Dobri Pastir - jer među ljudima bira one koji će u Njegovo ime biti pastiri - koji će više primiti, ali će se od njih više i tražiti, oni koji će nositi teška bremena odgovornosti za druge, ali i radost povjerenja koje im je iskazano, oni kojima će uvijek biti stalo, koji će uvijek htjeti, koji će ići naprijed ne pitajući za cijenu...
Dobri Pastir - onaj koji je tražio izgubljenu ovcu, ma kako daleko ona odlutala i ma kako malo ona zaslužila to traženje...
Dobri Pastir treba ljude koje čini pastirima kako bi tražili izgubljene po bespućima svijeta... s.

Berislava Grabovac

MOLITVA ZA DOBRE SVEĆENIKE

Gospodine, žetva je velika. Mnogi i dobri radnici su potrebni. Zato te molim:

Probudi u mnogim mladićima svetu želju za svećeništvom i redovništvom.

Daj svima, koje si poznavao da se ne umore, da ne smalaksaju.

Budi im svjetlo na putu prema Božanskom pozivu.

Daj radnicima u Tvome polju, u Tvojoj njivi, veliku vjeru, postojano ufanje i neograničenu ljubav.


Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

Nema komentara: