Image and video hosting by TinyPic
NA OVOM BLOGU ŽELIM IZNOSITI NEKA SVOJA RAZMIŠLJANJA, I RAZMATRATI O NEKIM TEMAMA VEZANIM ZA KATOLIČKU DUHOVNOST.

25 ožujka 2008

Blagovijest


1. čitanje: Dj 2,36-41

Pouzdano dakle neka znade sav dom Izraelov da je toga Isusa kojega vi razapeste Bog učinio i Gospodinom i Kristom." Kad su to čuli, duboko potreseni rekoše Petru i drugim apostolima: "Što nam je činiti, braćo?" Petar će im: "Obratite se i svatko od vas neka se krsti u ime Isusa Krista da vam se oproste grijesi i primit ćete dar, Duha Svetoga. Ta za vas je ovo obećanje i za djecu vašu i za sve one izdaleka, koje pozove Gospodin Bog naš." I mnogim je drugim riječima još svjedočio i hrabrio ih: "Spasite se od naraštaja ovog opakog!" I oni prigrliše riječ njegovu i krstiše se te im se u onaj dan pridruži oko tri tisuće duša.



Ps 33,4-5.18-19.20.22

Jer prava je riječ Jahvina
i vjernost su sva djela njegova.
On ljubi pravdu i pravo:
puna je zemlja dobrote Jahvine.


Oko je Jahvino nad onima
koji ga se boje,
nad onima koji se uzdaju
u milost njegovu:


da im od smrti život spasi,
da ih hrani u danima gladi.
Naša se duša Jahvi nada,
on je pomoć i zaštita naša.


Neka dobrota tvoja,
o Jahve, bude nad nama,
kao što se mi u tebe uzdamo!



Evanđelje: Iv 20,11-18

A Marija je stajala vani kod groba i plakala. Zaplakana zaviri u grob i ugleda dva anđela u bjelini kako sjede na mjestu gdje je ležalo tijelo Isusovo - jedan kod glave, drugi kod nogu. Kažu joj oni: "Ženo, što plačeš?" Odgovori im: "Uzeše Gospodina mojega i ne znam gdje ga staviše." Rekavši to, obazre se i ugleda Isusa gdje stoji, ali nije znala da je to Isus. Kaže joj Isus: "Ženo, što plačeš? Koga tražiš?" Misleći da je to vrtlar, reče mu ona: "Gospodine, ako si ga ti odnio, reci mi gdje si ga stavio i ja ću ga uzeti." Kaže joj Isus: "Marijo!" Ona se okrene te će mu hebrejski: "Rabbuni!" - što znači: "Učitelju!" Kaže joj Isus: "Ne zadržavaj se sa mnom jer još ne uziđoh Ocu, nego idi mojoj braći i javi im: Uzlazim Ocu svomu i Ocu vašemu, Bogu svomu i Bogu vašemu." Ode dakle Marija Magdalena i navijesti učenicima: "Vidjela sam Gospodina i on mi je to rekao."



Gospodine, nalazimo se u uskrsnom vremenu, u današnjem evanđelju vidimo da je Marija Magdalena, stajala vani kod groba i plakala. Mislila je da su uzeli Tvoje Tijelo Isuse, nije Te prepoznala vidjevši gdje stojiš. Mislila je da je vrtlar, i tek kad kad si joj se javio nazvavši je imenom, odgovara: "Rabbuni!" - što znači: "Učitelju!" Kakve li divne slike, Marija je imala tu milost, da Te prva vidi Uskrsloga, ali ipak nije Te odmah prepoznala. Gospodine, i mi smo često puta u sličnoj situaciji, često puta ne vidimo Te u bratu čovjeku, ne prepoznajemo Te u onima koji su potrebni naše pomoći, ljubavi. Čak i kad nam progovaraš u našoj savjesti, često puta nesigurno prihvaćamo Tvoj poziv, dvoumimo se, da li pomoći bližnjemu, makar ga i saslušati, a kamoli mu pomoći. Gospodine, danas je ujedno blagdan Blagovijesti, koji nam pokazuje jednu drugu Mariju, Tvoju svetu Majku, koja je na anđelov pozdrav, radosnu vijest, blagovijest spasenja, spremno odgovorila DA. Taj događaj, mnogi od nas znaju kronološki smjestiti, ali je daleko veće pitanje da li ga znamo postaviti u svoj život. Vidim li ja u tome poruku upućenu meni osobno, prihvaćam li ja Božju volju, ono što Bog od mene traži? Da li spremno prihvaćam služiti u poniznosti poput Marije, majke Tvoje, koja je početak boljeg svijeta, ili me moja oholost odvraća od Tebe? Gospodine, molim Te utisni ovu poruku današnjeg blagdana, u moju svijest, daj da uvijek spremno prihvaćam ono što od mene tražiš, i odgovorim na Tvoj poziv. Gospodine, Tvoja i naša majka Marija pokazuje nam kako Te slijediti, učini i mene blagovijesnikom Tvoje Ljubavi.


Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


Nema komentara: