Image and video hosting by TinyPic
NA OVOM BLOGU ŽELIM IZNOSITI NEKA SVOJA RAZMIŠLJANJA, I RAZMATRATI O NEKIM TEMAMA VEZANIM ZA KATOLIČKU DUHOVNOST.

25 svibnja 2008

7. Nedjelja kroz godinu


1. čitanje: Iz 49,14-15

Sion reče: "Gospodin me ostavi, Gospod me zaboravi." "Može li žena zaboravit' svoje dojenče, ne imat' sućuti za čedo utrobe svoje? Pa kad bi koja i zaboravila, tebe ja zaboraviti neću.


Ps 62,2-3.6-7.8-9

Samo je u Bogu mir, dušo moja!

Samo je u Bogu mir, dušo moja,
samo je u njemu spasenje.
Samo on je moja hrid i spasenje,
utvrda moja: neću se pokolebati.

Samo je u Bogu mir, dušo moja!

Samo je u Bogu mir, dušo moja,
samo je u njemu nada moja.
Samo on je moja hrid i spasenje,
utvrda moja: neću se pokolebati.

Samo je u Bogu mir, dušo moja!

U Boga je spasenje moje i slava;
Bog mi je hridina silna, utočište.
U nj se, narode, uzdaj u svako doba;
pred njim srca izlijevajte:
Bog je naše utočište!

Samo je u Bogu mir, dušo moja!


2. čitanje: 1 Kor 4,1-5

Braćo! Tako, neka nas svatko smatra službenicima Kristovim i upraviteljima otajstava Božjih. A od upravitelja iziskuje se napokon da budu vjerni. Meni pak nije nimalo do toga da me sudite vi ili bilo koji ljudski sud; a ni ja sam sebe ne sudim. Doista, ničega sebi nisam svjestan, no time nisam opravdan: moj je sudac Gospodin. Zato ne sudite ništa prije vremena dok ne dođe Gospodin koji će iznijeti na vidjelo što je sakriveno u tami i razotkriti nakane srdaca. I tada će svatko primiti pohvalu od Boga.


Evanđelje: Mt 6,24-34

"Nitko ne može služiti dvojici gospodara. Ili će jednoga mrziti, a drugoga ljubiti; ili će uz jednoga prianjati, a drugoga prezirati. Ne možete služiti Bogu i bogatstvu." "Zato vam kažem: Ne budite zabrinuti za život svoj: što ćete jesti, što ćete piti; ni za tijelo svoje: u što ćete se obući. Zar život nije vredniji od jela i tijelo od odijela?" "Pogledajte ptice nebeske! Ne siju, ne žanju niti sabiru u žitnice, pa ipak ih hrani vaš nebeski Otac. Zar niste vi vredniji od njih? A tko od vas zabrinutošću može svome stasu dodati jedan lakat? I za odijelo što ste zabrinuti? Promotrite poljske ljiljane, kako rastu! Ne muče se niti predu. A kažem vam: ni Salomon se u svoj svojoj slavi ne zaodjenu kao jedan od njih. Pa ako travu poljsku, koja danas jest a sutra se u peć baca, Bog tako odijeva, neće li još više vas, malovjerni?" "Nemojte dakle zabrinuto govoriti: 'Što ćemo jesti?' ili: 'Što ćemo piti?' ili: 'U što ćemo se obući?' Ta sve to pogani ištu. Zna Otac vaš nebeski da vam je sve to potrebno. Tražite stoga najprije Kraljevstvo i pravednost njegovu, a sve će vam se ostalo dodati. Ne budite dakle zabrinuti za sutra. Sutra će se samo brinuti za se. Dosta je svakom danu zla njegova."


Gospodine, u današnjem evanđelju nam govoriš kako nitko ne može služiti dva gospodara, ili će jednoga ljubiti, i uz njega prijanjati, a drugoga mrziti, odnosno prezirati. Gospodine, pitam se često puta, da li ja Tebe ljubim i prijanjam uz Tvoje zapovijedi, i služim ti, ili radije služim ovozemaljskim stvarima. Stavljam li svoje pouzdanje u ono što je raspadljivo ili neraspadljivo, prolazno ili vječno? Ako svoj život ne gradim zajedno s Bogom, uvijek ću biti rastrgan između njega i svijeta i nikada neću naći svoj mir i utjehu. Samo je u Bogu mir dušo moja, kaže psalmist. Često puta sam slab, ovozemaljske stvari me udalje od Tvoje ljubavi, ta životna trka u kojoj je stalna briga za ovozemaljski život, briga oko hrane, pića i odijela, oko materijalnih dobara koje posjedujem. Isuse govoriš nam u prispodobama, da nam posvijestiš i lakše te razumijemo, kako ptice nebeske ne siju, ne žanju, a isto ih hrani Otac nebeski. I ljiljani poljski, zaodjenuti rukom Oca svevišnjega su zaodjenuti bolje nego Salomon u svoj svojoj slavi, i bilo kojeg od ovozemnih moćnika. Gospodine, daj da shvatim što mi želiš reći, daj mi milost da tražim Kraljevstvo Tvoje na nebesima, i ostalo će mi se nadodati. Znam Gospodine, da je danas jako teško živjeti, kad je sve podređeno materijalnom, molim te da zbog materijalnog ne izgubim svoju ljudskost, ljubav prema bratu čovjeku, poštenje, i da ne gledam kako i koliko ću zaraditi, nego da uvijek vidim brata čovjeka, da mi on bude ispred materijalnog, osobito potrebitog i u nevolji, da znam pomoći, da znam ljubiti, kao što nas Ti ljubiš, i ne zaboravljaš nijednog od nas. Molim za milost da zaboravim na sve svoje brige, da budem otvoren onome što Bog od mene traži, da se prepustim vodstvu Stvoritelja koji me voli. Kada osjetim toplinu sunca na licu, svjestan sam Tvoje prisutnosti u ovome svijetu. Vjerujem li da Bog zna što je najbolje za mene?

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

Nema komentara: