Image and video hosting by TinyPic
NA OVOM BLOGU ŽELIM IZNOSITI NEKA SVOJA RAZMIŠLJANJA, I RAZMATRATI O NEKIM TEMAMA VEZANIM ZA KATOLIČKU DUHOVNOST.

04 svibnja 2008

7. Vazmena Nedjela - U svijetu, ne od svijeta


1. čitanje: Dj 1,12-14

Onda se vratiše u Jeruzalem s brda zvanoga Maslinsko, koje je blizu Jeruzalema, udaljeno jedan subotni hod. I pošto uđu u grad, uspnu se u gornju sobu gdje su boravili: Petar i Ivan i Jakov i Andrija, Filip i Toma, Bartolomej i Matej, Jakov Alfejev i Šimun Revnitelj i Juda Jakovljev - 14svi oni bijahu jednodušno postojani u molitvi sa ženama, i Marijom, majkom Isusovom, i braćom njegovom.


Ps 27,1.4.7-8

Vjerujem da ću uživati dobra Gospodnja
u zemlji živih.


Gospodin mi je svjetlost i spasenje:
koga da se bojim?
Gospodin je štit života moga:
pred kime da strepim?

Vjerujem da ću uživati dobra Gospodnja
u zemlji živih.


Za jedno molim Gospodina,
samo to ja tražim:
da živim u Domu Gospodnjem
sve dane života svoga,
da uživam milinu Gospodnju
i Dom njegov gledam.

Vjerujem da ću uživati dobra Gospodnja
u zemlji živih.


Slušaj, Gospodine, glas moga vapaja,
milostiv mi budi, usliši me!
Moje mi srce govori:
"Traži lice njegovo!"

Vjerujem da ću uživati dobra Gospodnja
u zemlji živih.


2. čitanje: 1 Pt 4,13-16

Naprotiv, radujte se kao zajedničari Kristovih patnja da i o Objavljenju njegove slave mognete radosno klicati. Pogrđuju li vas zbog imena Kristova, blago vama, jer Duh Slave, Duh Božji u vama počiva. Tek neka nitko od vas ne trpi kao ubojica, ili kradljivac, ili zločinac, ili makar i kao nametljivac; ako li kao kršćanin, neka se ne stidi, nego slavi Boga zbog tog imena.



Evanđelje: Iv 17,1-11

To Isus doreče, a onda podiže oči k nebu i progovori: "Oče, došao je čas: proslavi Sina svoga da Sin proslavi tebe i da vlašću koju si mu dao nad svakim tijelom dade život vječni svima koje si mu dao. A ovo je život vječni: da upoznaju tebe, jedinoga istinskog Boga, i koga si poslao - Isusa Krista. Ja tebe proslavih na zemlji dovršivši djelo koje si mi dao izvršiti. A sada ti, Oče, proslavi mene kod sebe onom slavom koju imadoh kod tebe prije negoli je svijeta bilo. Objavio sam ime tvoje ljudima koje si mi dao od svijeta. Tvoji bijahu, a ti ih meni dade i riječ su tvoju sačuvali. Sad upoznaše da je od tebe sve što si mi dao jer riječi koje si mi dao njima predadoh i oni ih primiše i uistinu spoznaše da sam od tebe izišao te povjerovaše da si me ti poslao. Ja za njih molim; ne molim za svijet, nego za one koje si mi dao jer su tvoji. I sve moje tvoje je, i tvoje moje, i ja se proslavih u njima. Ja više nisam u svijetu, no oni su u svijetu, a ja idem k tebi. Oče sveti, sačuvaj ih u svom imenu koje si mi dao: da budu jedno kao i mi.


Oče, zahvaljujem Ti što proslavi Sina svoga, što si nam u Njemu iskazao svoju nesebičnu ljubav, i On proslavi Tebe ispunivši Tvoju svetu volju, da ne propadne ni jedan, već da imaju život vječni, u izobilju da ga imaju. Isuse, hvala Ti što moliš za nas koji smo Tvoju riječ sačuvali, mi koji spoznasmo da si izišao od Oca i da Te Otac šalje. Isuse, Ti i Otac jedno ste, Ti si u ocu i Otac u tebi, daj da i mi budemo jedno u zajedništvu s Tobom. Molim Te, Isuse, da nas i dalje sačuvaš u svom imenu, daj nam Duha Svetoga, obogati nas, ojačaj i ispuni svojim mirom i sigurnošću, daj nam plodove Duha: radost, mir, ljubaznost, dobrotu, blagost, strpljivost, ljubav i duševnost, jer su to plodovi za novi svijet. Isuse, daj da budemo u svijetu, ali ne od svijeta, daj da Te preko nas drugi upoznaju.


Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

Nema komentara: