Image and video hosting by TinyPic
NA OVOM BLOGU ŽELIM IZNOSITI NEKA SVOJA RAZMIŠLJANJA, I RAZMATRATI O NEKIM TEMAMA VEZANIM ZA KATOLIČKU DUHOVNOST.

22 lipnja 2008

12. nedjelja kroz godinu

Papa Ivan Pavao II:"Ne bojte se otvoriti vrata Kristu!"

1. čitanje: Jr 20, 10-13

Reče Jeremija: Čuh klevete mnogih: "Užas odasvud! Prijavite! Mi ćemo ga prijaviti." Svi koji mi bijahu prijatelji čekahu moj pad. "Možda ga zavedemo, pa ćemo njim ovladati i njemu se osvetiti!" Sa mnom je Gospodin kao snažan junak! Zato će progonitelji moji posrnuti i neće nadvladati, postidjet će se veoma zbog poraza, zbog nezaboravne vječne sramote.
O Gospodine nad Vojskama, koji proničeš pravednika i vidiš mu bubrege i srce, daj da vidim kako im se osvećuješ, jer tebi povjerih parnicu svoju. Pjevajte Gospodinu, hvalite Gospodina,
jer on izbavi dušu sirote iz ruku zlikovaca.


Psalam: 69 (68), 8-10.14.17.33-35

Po velikoj dobroti svojoj usliši me, Gospodine!

Jer zbog tebe podnesoh pogrdu,
i stid mi pokri lice.
Tuđinac postadoh braći
i stranac djeci majke svoje.
Jer me izjela revnost za Dom tvoj
i poruge onih koji se rugaju tebi padoše na me.

Po velikoj dobroti svojoj usliši me, Gospodine!

No tebi se molim, Gospodine,
u vrijeme milosti, Bože;
po velikoj dobroti svojoj ti me usliši
po svojoj vjernoj pomoći!
Usliši me, Gospodine, jer je dobrostiva milost tvoja,
po velikom milosrđu pogledaj na me!

Po velikoj dobroti svojoj usliši me, Gospodine!

Gledajte, ubogi, i radujte se,
nek' vam oživi srce, svima koji Boga tražite.
Jer siromahe Gospodin čuje,
on ne prezire sužanja svojih.
Neka ga hvale nebesa i zemlja,
mora i sve što se u njima miče.

Po velikoj dobroti svojoj usliši me, Gospodine!


2. čitanje: Rim 5, 12-15

Braćo! Kao što po jednom Čovjeku uđe u svijet grijeh i po grijehu smrt, i time što svi sagriješiše, na sve ljude prijeđe smrt... Doista, do Zakona bilo je grijeha u svijetu, ali se grijeh ne ubraja kad nema zakona. Da, ali smrt je od Adama do Mojsija doista kraljevala i nad onima
koji ne sagriješiše prekršajem sličnim kao Adam, koji je pralik Onoga koji ima doći. Ali s darom nije kao s grijehom. Jer ako su grijehom jednoga mnogi umrli, mnogo se obilatije na sve razlila milost Božja, milost darovana u jednom čovjeku, Isusu Kristu.


Evanđelje: Mt 10, 26-33

U ono vrijeme: Reče Isus svojim apostolima: "Ne bojte se ljudi! Ta ništa nije skriveno što se neće otkriti ni tajno što se neće doznati. Što vam govorim u tami, recite na svjetlu; i što na uho čujete, propovijedajte na krovovima. Ne bojte se onih koji ubijaju tijelo, ali duše ne mogu ubiti. Bojte se više onoga koji može i dušu i tijelo pogubiti u paklu. Ne prodaju li se dva vrapca za novčić? Pa ipak ni jedan od njih ne pada na zemlju bez Oca vašega. A vama su i vlasi na glavi sve izbrojene. Ne bojte se dakle! Vredniji ste nego mnogo vrabaca.Tko god se, dakle, prizna mojim pred ljudima, priznat ću se i ja njegovim pred Ocem, koji je na nebesima.
A tko se odreče mene pred ljudima, odreći ću se i ja njega pred svojim Ocem, koji je na nebesima."




Gospodine u današnjem evanđelju tri puta nam ponavljaš istu rečenicu "Ne bojte se!".
Hrabriš nas na našem životnom putu, kažeš nam da se ne bojimo ljudi i njihovih mjerila, njihovih kritika, potičeš nas da širimo Tvoju riječ života, bez obzira što je to često u suprotnosti s onim što svijet od nas očekuje.
Isuse, upozoravaš nas da se ne bojimo onih koji nam mogu nauditi tijelu, to se prvenstveno odnosi na naš ovozemaljski život, i često puta smo u strahu za našu egzistenciju, radno mjesto, plaću za svoj rad, bojimo se onih koji mogu nauditi našem zdravlju i materijalnim interesima, a Ti Gospodine ponavljaš, bojte se mogućnosti izgubiti poštenje, istinoljubivost, čistoće srca, izgubiti vjeru, i posebno onih kojima je smiješno moliti i onih koji nam žele osporiti i omalovažiti potrebu za molitvom, Euharistijom i slavljenjem dana Gospodnjega. Zauzvrat isti nam nude obilje pokvarenih i bestidnih programa punih nemorala i laži i žele nas uvući u prokletstvo laži i grijeha. I, po treći put nam ponavljaš Gospodine, potičeš nas i opominješ da smo Ocu Nebeskom najvrijedniji, i da trebamo težiti da nas ljudi prepoznaju kao one koji žive u duhu vjere koja je zauzeta za pravednost, vjere koja je spremna oprostiti, vjere koja živi ovaj život svjesna vječnih Božjih obećanja, prakticirajući vjeru u djelima i primajući sakramente. Hvala Ti, Isuse, što nas toliko ljubiš i što nam daješ Riječ života, što si stalno s nama u prilikama kruha i vina, u presvetoj Euharistiji, koja nas jača i pomaže nam da Tvoje riječi postanu dio našega života i da na nas djeluju.

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

Nema komentara: