Image and video hosting by TinyPic
NA OVOM BLOGU ŽELIM IZNOSITI NEKA SVOJA RAZMIŠLJANJA, I RAZMATRATI O NEKIM TEMAMA VEZANIM ZA KATOLIČKU DUHOVNOST.

23 ožujka 2009

U krugu radosti

U krugu radosti


Jednog dana, ne tako davno, na vrata nekog samostana pokucao seljak iz obližnjeg mjesta.

Kad vratar otvori teška hrastova vrata, seljak mu sa smiješkom pruži prekrasan grozd.


“Brate vrataru”, kaže došljak, znaš li ti kome sam donio ovaj najljepši grozd što sam ga ubrao u svom vinogradu?

“Ravnatelju samostana ili nekom drugom bratu iz naše zajednice”.


"Ne! Tebi sam ga donio!!

“Meni?” ozarena će lica iznenađeni vratar.

Zar si ga baš meni donio!

Naravno, tebi sam ga donio jer si me uvijek ljubazno i prijateljski primao kad sam dolazio zatražiti kakvu pomoć.

Htio sam te malo razveseliti ovim grozdom.

Brat vratar je grozd stavio na vidljivo mjesto i cijelo ga jutro pogledavao s divljenjem. Grozd bijaše doista prekrasan.


Odjednom mu padne na pamet: Zašto ja ne bi ovim grozdom obradovao našeg ravnatelja?!

Uzeo je grozd i odnio ga starješini samostana.

Ovaj se grozdu iskreno obradovao.


No, starješina se sjeti starijeg bolesnog brata i odluči: “Odnijet ću ga njemu, neka se malo osladi.”

Tako je grozd ponovno krenuo dalje. Nije, međutim, dugo ostao ni u sobi bolesnog brata.

Ovaj je naime naumio njime obradovati brata kuhara koji se po cijeli dan znoji oko peći.

Brat kuhar je grozd poslao bratu sakristanu (da ga malo razveseli), a ovaj ga odnio najmlađem bratu u samostanu, od kojeg je grozd opet pošao dalje.


Kružeći od brata do brata, grozd je ponovno dospio k bratu vrataru. Tako bi zatvoren krug, krug radosti.

Nemoj čekati da netko drugi započne.

Na tebi je danas red da otvoriš krug radosti.


Ponekad je dovoljna mala iskra da zapali veliku vatru. S iskrom dobrote moglo bi se početi mijenjati svijet.

Ljubav je jedino blago koje se umnaža dijeljenjem.


To je ujedno i jedino poduzetništvo u kojemu se upravo trošenjem više zarađuje.


Poklanjaj to blago, razdijeli ga, razbacuj ga na sve strane,
do dna isprazni džepove i košare, isprazni čašu i sutra ćeš ga naći još više nego si ga imao jučer.

Nema komentara: