Image and video hosting by TinyPic
NA OVOM BLOGU ŽELIM IZNOSITI NEKA SVOJA RAZMIŠLJANJA, I RAZMATRATI O NEKIM TEMAMA VEZANIM ZA KATOLIČKU DUHOVNOST.

13 siječnja 2008

Krštenje Gospodinovo


1. čitanje: Iz 42,1-4.6-7

Evo Sluge mojega koga podupirem, mog izabranika, miljenika duše moje. Na njega sam svoga duha izlio da donosi pravo narodima. On ne viče, on ne diže glasa, niti se čuti može po ulicama. On ne lomi napuknutu trsku niti gasi stijenj što tinja. Vjerno on donosi pravdu, ne sustaje i ne malakše dok na zemlji ne uspostavi pravo. Otoci žude za njegovim naukom. Ja, Jahve, u pravdi te pozvah, čvrsto te za ruku uzeh; oblikovah te i postavih te za Savez narodu i svjetlost pucima, da otvoriš oči slijepima, da izvedeš sužnje iz zatvora, iz tamnice one što žive u tami.


Ps 29,1-4.9-10

Psalam. Davidov.

Prinesite Jahvi, o sinovi Božji,
prinesite Jahvi slavu i moć!
Prinesite Jahvi slavu njegova imena,

poklonite se Jahvi u svetištu njegovu!
Čuj! Jahve nad vodama, Jahve nad vodama silnim!
Čuj! Jahve u sili, Jahve u veličanstvu!

Čuj! Od straha se mlade košute,
prerano se mlade košute šumske.

Čuj! Bog veličanstveni zagrmje,
a u Hramu njegovu svi kliknuše: Slava!
Jahve nad valima stoluje, stoluje Jahve - kralj dovijeka!


2. čitanje: Dj 10,34-38

Petar tada prozbori i reče: "Sad uistinu shvaćam da Bog nije pristran, nego - u svakom je narodu njemu mio onaj koji ga se boji i čini pravdu. Riječ posla sinovima Izraelovim navješćujući im evanđelje: mir po Isusu Kristu; on je Gospodar sviju. Vi znate što se događalo po svoj Judeji, počevši od Galileje, nakon krštenja koje je propovijedao Ivan: kako Isusa iz Nazareta Bog pomaza Duhom Svetim i snagom, njega koji je, jer Bog bijaše s njime, prošao zemljom čineći dobro i ozdravljajući sve kojima bijaše ovladao đavao."


Evanđelje: Mt 3,13-17

Tada dođe Isus iz Galileje na Jordan Ivanu da ga on krsti. Ivan ga odvraćaše: "Ti mene treba da krstiš, a ti da k meni dolaziš?" Ali mu Isus odgovori: "Pusti sada! Ta dolikuje nam da tako ispunimo svu pravednost!" Tada mu popusti. Odmah nakon krštenja izađe Isus iz vode. I gle! Otvoriše se nebesa i ugleda Duha Božjega gdje silazi kao golub i spušta se na nj. I eto glasa s neba: "Ovo je Sin moj, Ljubljeni! U njemu mi sva milina!"



Isuse, na blagdan Tvoga krštenja, otvorila su se nebesa, Duh Sveti u prilici goluba spustio se na Tebe i čuo se glas s neba: "Ovo je Sin moj, Ljubljeni! U njemu mi sva milina!"
Danas se prisjećam svoga krštenja, kada su umjesto mene roditelji izgovarali ispovijest vjere, kada mi je svećenik rekao: " Primi ovu bijelu haljinu, bila ona znakom tvoga dostojanstva, postao si novo stvorenje, Krista si obukao, potpomognut riječju i primjerom roditelja i kumova donesi je neokaljanu u život vječni".
Isuse, svojim krštenjem posvetio si vodu, i ja koji sam krštenjem iz vode i Duha Svetoga, nanovo rođen za život vječni, postao sam dijete Božje.
Gospodine, molim Te udijeli mi milost da ne zaboravim na krsna obećanja, koja sam osobno u sakramentu potvrde, obnavljajući krsni zavjet vjere obećao.
Blagdan Tvoga krštenja Gospodine, neka me cijelog ispuni, da bi sa svime što jesam, onim svjesnim i onim nesvjesnim, svojom snagom i svojom slabošću, svojom ljubavlju i svojom krivnjom, mogao bezuvjetno prihvaćati i ljubiti.
Probudi u meni, Gospodine, želju da Te zaista ljubim, da svjedočim za Tebe, da se ne bojim biti svjedok. Da živim samo za Tebe, kako bi tvoja snaga snažila ne samo mene, nego i preko mene druge!


Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

Nema komentara: