Image and video hosting by TinyPic
NA OVOM BLOGU ŽELIM IZNOSITI NEKA SVOJA RAZMIŠLJANJA, I RAZMATRATI O NEKIM TEMAMA VEZANIM ZA KATOLIČKU DUHOVNOST.

17 kolovoza 2008

20. Nedjelja kroz godinu


1. čitanje: Iz 56, 1. 6-7

Ovo govori Gospodin:
"Držite se prava i činite pravdu,
jer će uskoro doći moj spas
i objaviti se moja pravednost.
A sinove tuđinske koji pristadoše uz Gospodina
da mu služe i da ljube ime Gospodnje i da mu budu službenici,
koji poštuju subotu i ne oskvrnjuju je
i postojani su u Savezu mome,
njih ću dovesti na svoju svetu goru
i razveseliti u svojem Domu molitve.
Njihove žrtve paljenice i klanice
bit će ugodne na mojem žrtveniku,
jer će se Dom moj zvati
Dom molitve za sve narode."


Psalam: 67 (66), 2-3. 5-6. 8

Neka te slave narodi Bože,
svi narodi neka te slave!

Smilovao nam se Bog i blagoslovio nas,
obasjao nas licem svojim,
da bi sva zemlja upoznala putove tvoje,
svi puci tvoje spasenje!

Neka te slave narodi Bože,
svi narodi neka te slave!

Nek' se vesele i kliču narodi,
jer sudiš pucima pravedno
i narode vodiš na zemlji.

Neka te slave narodi Bože,
svi narodi neka te slave!

Neka te slave narodi, Bože,
svi narodi neka te slave!
Bog nas blagoslovio!
Neka ga štuju svi krajevi svjetski!

Neka te slave narodi Bože,
svi narodi neka te slave!


2. čitanje: Rim 11, 13-15. 29-32

Braćo!
Vama pak, poganima, velim:
ja kao apostol pogana
službu svoju proslavljam
ne bih li na ljubomor izazvao njih,
tijelo svoje,
i spasio neke od njih.
Jer ako je njihovo odbačenje
izmirenje svijeta,
što li će biti njihovo prihvaćanje
ako ne oživljenje od mrtvih?
Ta neopozivi su dari i poziv Božji!
Doista, kao što vi nekoć bijaste neposlušni Bogu,
a sada po njihovoj neposlušnosti zadobiste milosrđe
tako i oni sada po milosrđu vama iskazanu
postadoše neposlušni
da i oni sada zadobiju milosrđe.
Jer Bog je sve zatvorio u neposlušnost
da se svima smiluje.


Evanđelje: Mt 15, 21-28

U ono vrijeme: Ode Isus i povuče se u krajeve tirske i sidonske. I gle: žena neka, Kanaanka iz onih krajeva, iziđe vičući: "Smiluj mi se, Gospodine, Sine Davidov! Kći mi je teško opsjednuta!" Ali on joj ne uzvrati ni riječi. Pristupe mu na to učenici te ga moljahu: "Udovolji joj jer viče za nama." On odgovori: "Poslan sam samo k izgubljenim ovcama doma Izraelova." Ali ona priđe, pokloni mu se ničice i kaže: "Gospodine, pomozi mi!" On odgovori: "Ne priliči uzeti kruh djeci i baciti ga psićima." A ona će: "Da, Gospodine! Ali psići jedu od mrvica što padaju sa stola njihovih gospodara!" Tada joj Isus reče: "O ženo! Velika je vjera tvoja! Neka ti bude kako želiš." I ozdravi joj kći toga časa.



U današnjem evanđelju Gospodine vidimo kako žena Kanaanka moli za ozdravljenje svoje kćeri. Ti odgovaraš kako si poslan izgubljenim ovcama, ali ona opet moli i kaže: "Gospodine, pomozi mi!" Često puta se divimo roditeljima koji se bore za svoje dijete, i žena o kojoj se govori u evanđelju je upravo takva osoba. A tko ne bi želio isto? Premda je poganka, ova žena zavapila je, vičući: "Smiluj mi se, Gospodine, Sine Davidov! Kći mi je teško opsjednuta!", što znači da priznaje da si Ti Mesija, jer je ovaj naziv u izraelskom narodu naziv za Mesiju iz roda Davidova. Premda je bila strankinja Gospodine, ipak si vidio njenu vjeru i požrtvovnost majke za dijete, i ozdravljaš joj kćer, a nama poručuješ da budemo otvoreni za vjeru stranaca.

Neka te slave svi narodi Bože, svi narodi neka te slave!

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

Nema komentara: