Image and video hosting by TinyPic
NA OVOM BLOGU ŽELIM IZNOSITI NEKA SVOJA RAZMIŠLJANJA, I RAZMATRATI O NEKIM TEMAMA VEZANIM ZA KATOLIČKU DUHOVNOST.

25 siječnja 2009

Od invalidskih kolica spasila me Gospa

22. 01. 2009. | 19:56
ČUDESNO OZDRAVLJENJE
'Od invalidskih kolica spasila me Gospa'
Autor Ljiljana Marić

Hodanje po stubama više joj ne predstavlja problem kao prije
Hodanje po stubama više joj ne predstavlja problem kao prije
Foto: Duško Marušić




Seko, pa ti si ravnija, ti sada bolje hodaš, nekako si drukčija – rekla je jedanaestogodišnja Anamarija Marinac svojoj dvadesetčetverogodišnjoj sestri Snježani iz Češljakovaca kraj Požege nakon što se ona u listopadu prošle godine vratila iz Međugorja.

Završila bi u kolicima
Snježana i njezin brat blizanac Zlatko rođeni su 27. siječnja 1984. prije vremena. Oboje boluju od cerebralne paralize. Za razliku od brata koji je oduvijek u invalidskim kolicima, Snježana je mogla hodati, ali uz vrlo velike teškoće. Hodala je više na prstima jer na pete nije mogla stati.

– Često mi je bilo vrlo bolno hodati, posebno po stubama. Već sam govorila da ću sigurno uskoro završiti u kolicima jer sam uvijek gledala samo kako bih nekamo sjela – prisjeća se Snježana. Međutim, umjesto kolica, kaže, dobila je poseban dar s neba – ozdravljenje. Kada je 17. listopada došla u Međugorje sa svojom starijom sestrom Josipom koja joj je trebala pomoći pri hodanju, nije ni slutila da joj više ničija pomoć neće biti potrebna.

– Nakon mise bila je molitva ozdravljenja u crkvi. Kleknula sam i raširila ruke. Vidjela sam Kraljicu mira. Nikoga nisam vidjela, učinilo mi se da smo nas dvije tu. Upitala me što želim. Nisam ništa tražila za sebe, jer uvijek se uglavnom molim za druge. Pitala me što ja želim, a ja sam joj na to odgovorila da želim da mi pomogne nositi moj križ koji je s obzirom na moju bolest jako velik i težak. Nisam tražila ozdravljenje, ali sam ga primila – s puno zahvalnosti priča Snježana o događaju za koji kaže da ga ne može riječima opisati, kao ni onaj koji se dogodio pred Gospinim kipom kada je preko nje prešla zraka s neba što su zabilježili na videosnimci.

Nakon što je izišla iz crkve, sestra ju je uhvatila za ruku kako bi joj pomogla. No, Snježana je odbila pomoć pokazujući sestri da sada bez teškoća može hodati. – Pa ti uspravno hodaš! – s čuđenjem joj je rekla sestra Josipa. Da bi se u sve to dobro uvjerila, Snježana je sa sestrom cijele noći hodala. A nakon što se vratila kući te kad je promjenu uočila najmlađa sestra, pred mamom i tatom dvadesetak je puta hodala amo-tamo po kući kako bi se i oni uvjerili u njezino ozdravljenje.

Nema bolova
– Snježana od rođenja boluje od cerebralne paralize. Povremeno je uzimala antireumatike i tablete protiv bolova. Na temelju moje subjektivne procjene ona se sada bolje kreće nego prije – kazao je Goran Todorović, Snježanin obiteljski liječnik. Ona kaže da više nema ni boli zbog koje nekada nije mogla spavati.

Izvor: Večernji list

Nema komentara: